wtorek, 20 stycznia 2015

Walczę o szczuplejszą figurę! cz.1

Witam was kochane. Dziś post z serii odchudzamy się. Pewnie większość z was myśli, po co teraz jak tyle czasu?.. hm.. no jeżeli mamy do zrzucenia 7-8kg to nie tak dużo! Ja zaczęłam dokładnie 5 stycznia! waga 60,4kg. Pomyślicie nie dużo mieście się w BMI... tak już niedługo. Mogłabym ważyć 49kg i też mieściłabym się w BMI.
Gdy zaczynamy walkę z kilogramami ważny jest CEL i POSTANOWIENIA!
Mój cel 52-53 kg do wakacji!


Co robimy przed rozpoczęciem diety?
1. Sprawdzamy ile jemy kalorii aktualnie.
2. Przez ok 3 dni sprawdzamy ile kalorii nam wystarczy, żebyśmy nie chodziły głodne.
3. Eliminujemy produkty odkładające się (CUKIER pod każdą postacią, masło, olej(tylko w małych ilościach), fast foody, chipsy, słone orzeszki itp.).
4. Inwestujemy w wagę spożywczą!
5. Opracowujemy plan aktywności fizycznej.
6. REALIZUJEMY PLAN (nie od jutra! od dziś!)
 

Moje rady:
1. Kup stewie! Pomoże gdy najdzie Cię ochota na słodkie. (tabletki, proszek,płyn) ale zwróć uwagę czy nie zawiera substancji słodzących.
2. Nie dawaj sobie celów niemożliwych! Nie jesteś w stanie jeść jogurtu na dzień i tak funkcjonować prawidłowo! Dobra dieta bogata w minerały i witaminy to podstawa!
3. Skusisz się na ciasteczko, kawałek pizzy itp? Trudno! Za to poćwicz dłużej i obiecaj sobie, żadnych więcej wyskoków w tym tygodniu i dotrzymaj tego!
4. Zainwestuj w preparaty i zioła wspomagające trawienie i odchudzanie :) np. CZERWONĄ HERBATĘ
5. Warto zrobić listę produktów których potrzebujesz (głównie warzywa, ciemny ryż, chleb, makaron, jabłka)
6. Zaloguj się na stronie, która posiada możliwość liczenia kalorii, wystarczy że będziesz robić to przez tydzień i później nauczysz się ile możesz zjeść! :)




A teraz trochę chwalenia się! Stosuję się do moich własnych rad od 5stycznia do 19stycznia spadła o 2,2kg. Aktualnie waga pokazuję 58,2kg :) To dość dużo jak na tak krótki czas! :)


MOJA DIETA I MOJE SPOSOBY!
-ok.1200 kalorii dziennie :) (co tam mało ktoś powie? Jako osoba nie jedząca mięsa jego kaloryczność zastępuje kaszą, ryżem, makaronem lub warzywami, większej ilości kalorii nie przejem!)
-5 posiłków (300,150,300,150,300)  
-nie jem 2h. przed snem
-ćwiczę co 2-3 dni po ok. 30minut
-piję szklankę wody przed posiłkiem i czerwoną herbatę po posiłku
-CHUDNĘ!


Zaraz jakiś mądrala powie, woda ci zeszła bla bla bla! :) Więc teraz centymetry! Bo oprócz ważenia się warto się MIERZYĆ! :)

05.01.2015 -biust: 95cm, pod biustem 73cm, talia 72cm, brzuch 92cm, biodra 99cm, udo 57cm,  60,4kg
19.01.2015 -biust: 94cm, pod biustem 72cm, talia 70cm, brzuch 88cm, biodra 96cm, udo 56cm,  58,2kg

Nieźle nie? ^^

Piszcie proszę o swoich sposobach i efektach! Jak osiągnę cel dodam zdjęcia przed i po! :)

Pozdrawiam Miss-Rock


 Zdjęcia robiłam ja! :) z jakiego sklepu herbaty widać na opakowaniu! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz